nos, well, ahem

2012.01.10. 21:10

Károly szerint be kéne jelentkeznem itten e háziorvoshoz. Minek? Amennyit találkoztam a fajtával, hát, amíg lehet, addig inkább a recept nélküli cuccokkal kúrálom magam, ha azok nem elegek, akkor úgyis haza megyek meghalni...

Aztán szerinte HPV szűrés is kék. Minek? Jó, okés, neki voltak előttem mások is, szóval elvileg nem totál esztelenség,  de mint azt elébb kifejtettem, méltósssság is van a világon.(Baráti első kézből való információk nyomán inkább a máglyán való elégetést választanám.) Szerinte ez része az együttélésre való felkészülésnek. Akkor én meg skip. Meggondolám, ér-e ennyit a dolog...

Amúgy megkérdezém azt a háziorvost, akiben egyedüliként bízom ezen a sárgolyón, továbbá kutakodtam kissé HPV ügyben és igazán nem látom a sürgősséget megalapozottnak... (Mértékadó amcsi kutatások szerént is várni érdemes.) Szóval meggondolom én még ezt az együttélést...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aurora Tussand 2012.01.13. 17:22:01

Én már többször "szétraktam a lábam", és nem haltam bele. Nem kellemes, de ki lehet bírni. Csak normális orvost kell találni. Nem kell ekkora hűhót csapni.

Az ősz hajszálakat már nekem is szóvá tették. Engem is zavar, valószínűleg festés lesz belőle.

A fogaimmal meg én se vagyok elégedett, de már úgysem lehet velük mit kezdeni. A lyukas fogam miatt meg úgy is kell mennem.

Az meg miért baj, hogy nem csak egy okos, hanem egy okos és bombázó barátnőt szeretne? ;-)

libaleontin 2012.01.13. 17:34:39

@Aurora Tussand: az látom senkinek eszébe nem jut, pedig napok óta ugatom, hogy belőlem akkor lesz bombázó, ha új testben újjászületek, mert ez szar, és gyurmázhatsz vele, meg pingálhatod rá a kalocsai motívumokat, akkor sem lesz belőle lószar sem... Bombázó kell neki? Menjen máshová, keresgéljen a jobb nők között, ezrivel vannak. De nem... ő nem... de nyugalom, már megvan a bosszú...
süti beállítások módosítása