Gestanyó

2012.04.12. 20:04

Nagyanyám a hírre, hogy Károly még mindig és egyre inkább fontos része az életemnek, mi több, bűnben (értsd: papírok nélkül) még együtt is akarunk élni, kifejtette, hogy ő utálja az afrikaiakat, és mivel én az apám kreatúrája vagyok, ti. nevelésügyileg, így ő meg elismerte maga előtt is, hangosan, tanú előtt, hogy ő meg apám személyében egy lekvárt nevelt fel.

Brávó, nagyi! Csak mint a Titanic, minden eddiginél mélyebbre süllyedünk!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarthVader 2012.04.13. 12:18:30

Hm. Emberek még életük alkonyán is tudnak újat mutatni. Rád is várhatnak még meglepik... :)

Aurora Tussand 2012.04.13. 12:19:06

De ne felejtsük el, hogy gyakorlatilag csak 14 éves koráig nevelte Apát, mert Apa utána kirepült, és miután összejött Anyával, már nem járt haza túl sűrűn. Szóval nem igazán maradt lehetőség a nevelésre, bár szerintem erre affinitás se sok volt.
Amúgy meg, ahogy öregszik, egyre rigolyásabb. Mint az öregek általában. Ha gondolod, majd mesélek.

libaleontin 2012.04.13. 13:00:55

Az én fő problémám tkp. az, hogy velem soha egy pillanatra nem hajlandó megvitatni a dolgot. Ha ott vagyok szemtől-szembe, hát lapít. Amint eltávozok, minden más családtag megkapja, ami nekem járna igazából. Legyen már gerince, az istenit!

libaleontin 2012.04.13. 13:01:10

Lécci, Mackó, mesélj! Bár halavány elképzeléseim már így is vannak, mi folyhat ott...

Pöttöm Zsanna 2012.04.15. 18:38:14

@libaleontin: Ne ítélj a magad hirtelen felhorkanó módján. Talán jobb is, hogy nem neked mondja, mert később bánnád a hirtelen kerekedő szócsatát.

Pöttöm Zsanna 2012.04.15. 18:38:29

@Aurora Tussand: Remélem nem úgy gondolod, hogy az én lelkemen-kezemen szárad a lekvár?:)

Aurora Tussand 2012.04.16. 10:42:55

Miért, neked sikerült nevelni Apát? Akkor én is próbálkozhatok még "férjnevelés" tekintetében? Van még remény. :-)

DarthVader 2012.04.16. 18:36:39

@Aurora Tussand: "Miért, neked sikerült nevelni Apát?"

Hát, a válasszal alighanem sikerrel indulhatnék a bagolyhangutánzó versenyen!

neonlampa 2012.04.16. 20:19:47

@Aurora Tussand:

Szerintem ki van zárva... ;-)

@DarthVader:

uhu-uhu :-)))
süti beállítások módosítása