Art-nál puska van!

2013.01.30. 17:33

Hát igen, valaki kiszámlálta, hogy fél millió nép ment külföldre, össze is vetették rögvest '56-al, meg egy másik blog a harmincas évekre utalt, meg korábbra, ugye igen, pedig ez nem '29-33, meg az utcán sem lövöldöznek és/vagy hajtanak el embereket ideológiai alapon...

Azt is olvastam, hogy a blogger munkahelyének egyik építkezésére bement egy ember, hogy van-e valami meló, de semmi (!) nem volt. Valahogy sírhatnékom támad, pedig nekem jó, nem? Én időben megorrontottam a szélben a rothadás szagát, Németország modern kori történelmének tanulmányozása nem múlt el nyomtalanul, én már kitántorogtam.

És az Osztrák Piktor meg az emberei azt igérik, majd a következő ciklusban, majd eljő a tejjel-mézzel folyó... Igen, végül is Hitler is ezer évre akart berendezkedni, mármint politikailag.

Néha távcsöves puskákról álmodom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása