arrgh

2009.07.30. 16:08

Vannak, akik szerint van bizonyos presztízsértéke annak, ha valaki XY-né lesz. Ez alatt a névváltoztatást kell érteni.

Eszerint most, Libaleontinként semmi vagyok, ellenben amint XY-né Libaleontin leszek, 120%-os értéknövekedést érek el. Kutathatnám én a világegyetem titkait is, akkor is szart érnék vénlányként. Kellemes.

Régóta mondom én, hogy a tápláléklánc (lefelé csökken) a következő: 

  • férjezett nő – n számú gyerekkel
  • elvált nő – n számú gyerekkel
  • férjezett nő – gyerek nélkül
  • egyedülálló nő - gyerekkel
  • elvált nő – gyerek nélkül
  • egyedülálló nő – gyerek nélkül

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imre42 2009.07.31. 13:56:51

Az nekem se volt soha világos, hogy az ember értékének egyetlen univerzális fokmérője miért az, hogy hány példányban reprodukálta önmagát. Úgy értem, gyereket csinálni azért már sikerült pár milliárd embernek, sokuknak véletlenül is, szóval ha valaki életében ez a kiemelkedő csúcsteljesítmény, büszkeségének egyetlen forrása, hát az nem olyan izé... közönséges? Ehhez képest ők néznek rám jóindulatúan leereszkedő sajnálkozással, és azért remélik, hogy egyszer talán még én is lehetek majd ember.
(Az XY-né dologhoz nem nagyon tudok mit hozzászólni; én ugyan nem viselném el, de tőlem nem is kéri senki, szóval én könnyen.)

libaleontin 2009.07.31. 18:46:18

Végre valaki érteni engem!
süti beállítások módosítása