Panaszkodnak a kritikusok, hogy kegyetlen ugyan a Fűrész 666, de valahogy már kifogyott belőle a kraft.

Nekem meg most telefonáltak fel a kínzókamrából, kifogytak a kritikusokból.

Értem én, hogy jó a más szenvedését nézni, tanulmányoztam eleget a történelmet és irodalmat hozzá. (és tegye fel a kezét, aki nem gerjedt még be egy-egy jól komponált jelenettől, és itt a gerjedést szó szerint értem. Olvass te is Csáth Gézát!).

De.

Aztán meg ne halljam az ütemesen versenyt csujogató csodálkozó hangokat, amikor kijön egy-egy hír, hogy kisiskolások milyen módszeresen ölték meg kiválasztott társukat, hogy jajj, honnan ez az erőszak, meg a média a hibás. Az hát, de ti is, amikor még több belet és vért követeltek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása