Bodiam

2011.05.08. 13:05

Ezt a helyet véletlenül találtam a neten, aztán megtetszett és megnéztem, a reggeli szakadó eső ellenére mérföldekkel odébb remek idő volt. A kérót a környék egy 14. századi nagykutyája (korhűen: tetemes eb) csináltatta. Nagy franc volt, mert a király arra adott engedélyt, hogy meglévő udvarházát nagyobbítsa és erősítse meg, de nem, ő egy teljesen új helyen felhúzatta ezt, várárokkal, mindennel, plusz még dizájnoltatott halastavat, kettőt, egy vízi malmot und a közeli folyócskára rakpartot is. A kiadásokat francföldi fosztogatásaiból finanszírozta. Amúgy mivel ő és a felesége megszokta, hogy a manor (a zudvarház) nagyon kényelmes volt, és erről a kényelemről csak azért, mert eztán várban laktak, nem akartak lemondani, így a korban szokatlan módon a legtöbb szobához járt saját kandalló és az épületben csekély 28 darab budi volt, olyan várárokba pottyantós. A legmenőbb szobákhoz saját budi járt, láttam, le is fényképeztem, ott van ni.

A vár alatt napjainkban nosztalgia gőzös jár, füttyent nagyokat.

A környék tele van vadkacsával, akik kurva tarhálósak, de még a vizesárokban lakó pontyok is feszt kajáért koldulnak, őket is lekaptam, naná, ott a táti.

A vár amúgy szerepelt filmben is, többször is, pl. asszem a nyúlon túli Monty Python-ban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aurora Tussand 2011.05.08. 15:47:26

Most akarunk telket venni. Majd mondom az uramnak, hogy valami ilyesmit rittyencsünk oda. Nekem teccik.
süti beállítások módosítása