Kicsinek levés, minden nagynak érzékelés. Testvér még nem levés, bébiszitterkedés szocializmusban pfujnak levés, nem is levés, nagyszülők tök messze élés, ezért apa-anya sokszor magával vivés. Anya iskolája irtó nagynak levés, 14 éveseket felnőttnek érzés, tőlük rettegés. Anya órát tartás, engem hátsó padba ültetés, rajzolj szépen mondás. Rajz készlevés, ohne zsanér óra közepén előre menés, anyának rajz büszkén mutatás, nagy gyerekek nevetés, én megszégyenülés, mert érzés, anyát zavarba hozás. Apa Internet nem levés máshogy szórakozás, például sakkozás egy fiatalemberrel, ki járni nem tudás. Kérdés, miért, gyerekbénulás válaszolás. Kisgyerekként védőoltások permanens tüzében élés, hogyan történhetett ez a szörnyűség nem értés, fiatalember nagyon sajnálás. Aztán apa még kártyázás is. Én anyával otthon nem levés, apa kártyaparti szervezés, anya mondás okés, csak szőnyeg ki nem égetés. Persze dohányzás, hamu szőnyegre hullás, műszál elolvadás, mi hazajövés, anya ténybe rezignált beletörődés (ha apát le is baszás, nem előttem tevés, apai tekintély megmaradás). Én később sokszor lukak simizés, „szőnyeg kiégés” halk vallásos ismételgetés.

Bárányhimlő elkapás, hát kurvára viszketés, összes rokont hátvakarásra kérés. Ezt család idő után megtagadás, de viszketés megmaradás, én bútorkárpitokhoz való dörgölődzés feltalálás, család ezt nem szabadás mondás, én haragudás, mert nekik hát nem viszketés. Lábadozás alatt apa sülthúszsíros kenyér feltalálás, emlékek szerint csak azt evés, vajas kenyér embargó alá helyezés.

Rendszeres Boci csoki evés délutáni alvás után, közben biblia olvasás, benne Brachiosaurus képtől elalélás, progresszív bibliarajzoló előtt később kalap megemelés. Vallásosnak sosem levés.

Apa egyszer nekem savanyú tej adás, részemről apa, ez savanyú! mondást ignorálás, anya hazaérés, te savanyú tejet adsz a gyereknek?! kérdezés, én megdicsőülést érzés.

Ún. hideg szobában zene hallgatás. Egyszer születésnapi ajándékok itt kapás, rengeteg ajándéknak levés, magamat gazdagnak és fontosnak, nagyon megbecsültnek érzés. Mindenhol cserépkályha levés, később konvektor beszerelés, közben ott téblábolás, üveggyapot szigetelés tapperolás, üvegszálka tenyérbe menés, apa lám-lám mondás, szálka kiszedés.

Nagyapa jövés, Tiszában horgászás, törpeharcsák fogás, élve hazahozás, lavórba tevés, én és macska harcsák csodálás. Macskát később busz elütés, anya nagyon sírás, én anyát nagyon sajnálás, cicát is, de elmúlást kicsinek levés nem nagyon értés, hamarosan új cica jövés, én mindent rendben levésnek érzés.

Bejárati ajtó dupla levés, két ajtó között min. 40 cm levés, kutya ott aludás szeretés. Kutya tök fekete levés, anya éjjel sötétben kimenés, kutya nem látás, azon átesés, tomporra nagy kékzöldfolt szerzés, ezt később látás, titkon impresszív méret miatt irigykedés.

Apai nagyanyám fehérített haj levés, hogy őszülés eltakarás, ettől a hajszíntől rettegés, ergo nagyszülőtől rettegés, de szülők előtt be nem vallás, nehogy sértődés levés.

Rendetlennek levés, apa kedvenc kék rakott szoknya büntetésből kukába tevés, ezt soha el nem feledés, de esetből mégsem tanulás.

Zöldségek és főzelékek nem szeretés, evésnek kínszenvedésnek levés, szülők pohár kólával zsarolás, kockás abroszon pohár lépegetés, minden plusz kanál főzelék elfogyasztás után egy kockával közelebb jövés, szisztéma kurvára rühellés, főzelékekért mai nap nem rajongás, de azért megevés. Kóláról 12 éve amúgy leszokás, különösebb oka ennek nem levés.

Később folytatás.      

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása