K-nak meggyőződése, hogy én feszt nagyibugyikat viselek, mely ruhadarabok "szexuálisan lehangolóak". Mondjuk ki nem szarja le ezt pl. amikor munkában van? És én amúgy előnyben részesítem a kényelmet, mert mit ér a dizájn, ha amúgy szarul vagyunk benne.

De néha hamarabb szabadulunk, ha engedünk.

Rendelt hát K kettő, általa "szexinek" (ez a szó leírva annyira röhejes, hogy elmegy az ember kedve) minősített bugyingót.

Ki is szállították, remek. Kibontottam, hát mindjárt sejtettem.

100% poliészter. Miért?

Miért csak 100% halott dinoszauruszban lehetünk szexik? Ha?

Mert pölö nekem-figyelem, kéretlen őszinteség következik!- IZZAD BENNE A FENEKEM! ÉS ETTŐL MÁR NEM ÉLVEZET!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása