záp fabergé tojás

2012.01.13. 18:18

Hogy plasztikus legyen: Trabantból ha megfeszülünk se lesz Bentley.

És hogy még jobban értsük:

Vasárnap reggel dolgoztam utoljára, amikor is osztályátadáskor egy rakás fontos papírt is át kellett adnom a nappalos műszaknak, hogy az meg az éjszakásnak adja át, amikor én már nem leszek ott. Elég sok minden volt ilyen átadandó, így listát is írtam, amit reggel kipipálgattam, amikor egy-egy dolgot elmagyaráztam és átadtam.

Erre megyek tegnap este, hányingerrel küzdve, mert éreztem, hogy baj lesz és tényleg: beérek és nekem esnek, hogy a legfontosabbat azt nem adtam át! Mondtam, hogy de igen, itt a listám, ki is van pipálva, igaz nem hivatalos lista, de hát nincs más bizonyítékom…

Hamarosan mennem kell megint dolgozni, és már egyszer hánytam ma, mert folyton azon filózok megint, hogy mit basztam el múlt éjjel, mivel fogadnak, amikor ma odaérek…

Na kérem szépen… maguk szerint bombázó kinézettel, tűsarkúban mennyivel leszek jobb a fenti és ahhoz hasonló szituációkban? 120%-kal alaposabb munkavégzés? Jobb érvrendszer? Több bizonyíték? Tessék már mondani?!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása