várakozás van

2012.04.12. 20:02

Alig várom már, hogy az ingeit vasalhassam. Van benne valami romantikus. És most megadnám a szót Anyának, hogy kifejthesse, 30 év vasalás után valahogy elvész majd a romantika…Hehehehe

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aurora Tussand 2012.04.13. 12:18:48

Mi még nem vagyunk egy éve házasok, de már most nem vagyok hajlandó vasalni az ingeit. 3,5 évig vasaltam, és már az elején se gondoltam, hogy ez olyan rohadt romantikus dolog lenne. Takarítok-főzök-mosok-porszívózok-rendet rakok, a vasalást és az ágyazást meghagyom másnak. :-)
Szerintem egy fél év után már te se fogod olyan romantikusnak találni.
Inkább az a romantikus, hogy tegnap kaptam férjemtől egy csokor nárciszt.

libaleontin 2012.04.13. 13:01:51

Inkább vasalok, mint porszívózok. Ezt Károly is tudja, ahogy azt is, ebből következik, hogy ő fog porszívózni.

Pöttöm Zsanna 2012.04.15. 18:37:39

Ha közben "nézhetem" a TV-t, minden OK. A baj máshol van: Kezdetben köpenyben tanítottunk és azt is mosni-vasalni kellett minden hétvégén. Azt hittem sose leszek 55 éves, mert akkor majd nyugdíjasként abbahagyhatom és csak Pa köpenyét kell még pár évig mosni-vasalni. És eljött a bűvös 55 ... a nyugdíjas évek meg a horizonton túl.Szerencsére már egyikünk se hord köpenyt. :)

Pöttöm Zsanna 2012.04.15. 18:37:56

@libaleontin: Nincs baj a vasalással, ha közben TV-t nézhetek:gyarapítom tudásom ezzel-azzal. Agond más: kezdetben köpenyben tanítottunk, dolgoztunk.Utáltam a minden hétvégi mosást-vasalást.Majd ha 55 leszek vége lesz, de mikor jön az el? Hát eljött .. A nyugdíj meg túl a látóhatáron. Szerencsére már nem hordunk köpenyt ..

Pöttöm Zsanna 2012.04.16. 10:43:14

@Pöttöm Zsanna: Bocs', azt hittem az első nem ment el :)
süti beállítások módosítása